Навчальні досягнення учнів
називає: основні поняття інформатики як науки, поняття інформації, повідомлення і шуму, числа у різних системах числення
наводить: приклади інформації різних типів та властивостей, приклади чисел у різних системах числення, арифметичних дій у позиційних системах числення
розпізнає: види та властивості інформації, числа у різних системах числення, виконання арифметичних дій у позиційних системах числення, правила переведення з десяткової системи числення в двійкову
характеризує: інформаційні процеси пошуку, збирання, зберігання, опрацювання, подання, передавання, використання, захисту інформації, особливості запису чисел у різних системах числення, арифметичних дій у позиційних системах числення
описує: етапи розвитку обчислювальної техніки, покоління комп’ютерів, послідовність виконання арифметичних дій у різних позиційних системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел з десяткової системи в двійкову
пояснює: сутність поняття інформатики як науки, сутність поняття інформації, повідомлення і шуму, відмінність між позиційними та непозиційними системами числення
формулює: поняття кодування інформації, поняття системи числення, позиційних та непозиційних систем числення
обґрунтовує: наявність в оточуючому середовищі таких інформаційних процесів як пошук, збирання, зберігання, опрацювання, подання, передавання, використання, захист інформації, належність заданих чисел до відповідних систем числення, коректність переведення заданих десяткових чисел в двійкову систему числення та навпаки
порівнює: кількість інформації у різних випадках, числа у різних системах числення, виконання арифметичних дій у різних позиційних системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел із десяткової системи числення у двійкову та навпаки
класифікує: етапи розвитку обчислювальної техніки, покоління комп’ютерів, числа за системами числення
аналізує: види та властивості інформації, виконання арифметичних дій над заданими числами у різних позиційних системах числення, виконання дій під час переведення чисел із десяткової системи числення в двійкову та навпаки
оцінює: складність виконуваних завдань, коректність власних відповідей та відповідей інших учнів
висловлює судження: щодо існування різних систем числення, раціональності використання двійкової системи числення для представлення інформації у комп’ютері, логічної обґрунтованості правил переведення чисел з десяткової системи числення у двійкову та навпаки
розв’язує: завдання на кодування інформації, виміру кількості інформації, завдання по виконанню арифметичних дій над заданими числами у різних системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової системи числення в двійкову та навпаки
спостерігає: за виконанням завдань іншими учнями, аналізуючи їх відповіді
використовує: власні знання і рекомендації учителя для виконання завдань
дотримується правил:
правил запису у різних системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової системи числення в двійкову та навпаки