Навчальні
досягнення учнів
називає: основні поняття інформатики як науки, поняття
інформації, повідомлення і шуму, числа у різних системах числення
наводить: приклади інформації різних типів та
властивостей, приклади чисел у різних системах числення, арифметичних дій у
позиційних системах числення
розпізнає: види та властивості інформації, числа у різних системах числення, виконання
арифметичних дій у позиційних системах числення, правила переведення з
десяткової системи числення в двійкову
характеризує: інформаційні процеси пошуку, збирання,
зберігання, опрацювання, подання, передавання, використання, захисту
інформації, особливості запису чисел у різних системах числення, арифметичних
дій у позиційних системах числення
описує: етапи розвитку обчислювальної техніки, покоління
комп’ютерів, послідовність виконання арифметичних дій у різних позиційних
системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел з
десяткової системи в двійкову
пояснює: сутність поняття інформатики як науки, сутність поняття інформації,
повідомлення і шуму, відмінність між позиційними та непозиційними системами
числення
формулює: поняття
кодування інформації, поняття системи числення, позиційних та непозиційних
систем числення
обґрунтовує: наявність в оточуючому середовищі таких
інформаційних процесів як пошук, збирання, зберігання, опрацювання, подання,
передавання, використання, захист інформації, належність заданих чисел до
відповідних систем числення, коректність переведення заданих десяткових чисел в
двійкову систему числення та навпаки
порівнює: кількість інформації у різних випадках, числа у
різних системах числення, виконання арифметичних дій у різних позиційних
системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел із
десяткової системи числення у двійкову та навпаки
класифікує: етапи розвитку обчислювальної техніки, покоління
комп’ютерів, числа за системами числення
аналізує: види та властивості інформації, виконання
арифметичних дій над заданими числами у різних позиційних системах числення,
виконання дій під час переведення чисел із десяткової системи числення в
двійкову та навпаки
оцінює: складність виконуваних завдань, коректність
власних відповідей та відповідей інших учнів
висловлює судження: щодо існування різних систем числення,
раціональності використання двійкової системи числення для представлення
інформації у комп’ютері, логічної обґрунтованості правил переведення чисел з
десяткової системи числення у двійкову та навпаки
розв’язує: завдання на кодування інформації, виміру
кількості інформації, завдання по виконанню арифметичних дій над заданими
числами у різних системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової
системи числення в двійкову та навпаки
спостерігає: за виконанням завдань іншими учнями, аналізуючи
їх відповіді
використовує: власні знання і рекомендації учителя для
виконання завдань
дотримується правил:
правил запису у різних
системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової системи числення в
двійкову та навпаки
|