П`ятниця, 24.11.2017, 03:54
Кабінет інформатики Затурцівської ЗОШ ім. В. К. Липинського
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна Навчальні досягнення учнів Реєстрація Вхід
Форма входу

Меню сайту

Категорії розділу
Шкільні і районні [21]
Обласні [5]
Всеукраїнські [4]
Комп'ютерні [34]
Олімпіади [12]
новини олімпіад

Наше опитування
Якій мові програмування ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 291

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

STAT24
stat24 -счетчик посещаемости сайта

ПОГОДА
Погода в Україні Погода в Україні

Навчальні досягнення учнів

називає: основні поняття інформатики як науки, поняття інформації, повідомлення і шуму, числа у різних системах числення

наводить: приклади інформації різних типів та властивостей, приклади чисел у різних системах числення, арифметичних дій у позиційних системах числення

розпізнає: види та властивості інформації,  числа у різних системах числення, виконання арифметичних дій у позиційних системах числення, правила переведення з десяткової системи числення в двійкову

характеризує: інформаційні процеси пошуку, збирання, зберігання, опрацювання, по­дання, передавання, використання, захисту інформації, особливості запису чисел у різних системах числення, арифметичних дій у позиційних системах числення

описує: етапи розвитку обчислювальної техніки, покоління комп’ютерів, послідовність виконання арифметичних дій у різних позиційних системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел з десяткової системи в двійкову

 пояснює: сутність поняття інформатики як науки, сутність поняття інформації, повідомлення і шуму, відмінність між позиційними та непозиційними системами числення

формулює: поняття кодування інформації, поняття системи числення, позиційних та непозиційних систем числення

обґрунтовує: наявність в оточуючому середовищі таких інформаційних процесів як пошук, збирання, зберігання, опрацювання, подання, передавання, використання, захист інформації, належність заданих чисел до відповідних систем числення, коректність переведення заданих десяткових чисел в двійкову  систему числення та навпаки

порівнює: кількість інформації у різних випадках, числа у різних системах числення, виконання арифметичних дій у різних позиційних системах числення, послідовність виконання дій при переведенні чисел із десяткової системи числення у двійкову та навпаки

класифікує: етапи розвитку обчислювальної техніки, по­коління комп’ютерів, числа за системами числення

аналізує: види та властивості інформації, виконання арифметичних дій над заданими числами у різних позиційних системах числення, виконання дій під час переведення чисел із десяткової системи числення в двійкову та навпаки

оцінює: складність виконуваних завдань, коректність власних відповідей та відповідей інших учнів

висловлює судження: щодо існування різних систем числення, раціональності використання двійкової системи числення для представлення інформації у комп’ютері, логічної обґрунтованості правил переведення чисел з десяткової системи числення у двійкову та навпаки

розв’язує: завдання на кодування інформації, виміру кількості інформації, завдання по виконанню арифметичних дій над заданими числами у різних системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової системи числення в двійкову та навпаки

спостерігає: за виконанням завдань іншими учнями, аналізуючи їх відповіді

використовує: власні знання і рекомендації учителя для виконання завдань

дотримується правил:

правил запису у різних системах числення, переведенню заданих чисел з десяткової системи числення в двійкову та навпаки

Терміни українські

Терміни англійські

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Архів записів

Файли
[14.09.2009][Документація кабінету]
Інструктивно-методичний лист 09-10 (0)
[14.09.2009][Навчальні плани]
Програма поглибленого вивчення інформатики (1)
[23.09.2009][Документація кабінету]
Положення про кабінет інформатики (0)
[29.09.2009][підготовка]
Гісь І.В. Розв’язування задач з програмування (для самопідготовки) (2)
[29.09.2009][підготовка]
Глова А. М. Методика підготовки до олімпіад з інформатики (з досвіду роботи) (0)
[25.10.2009][Паскаль]
Глова А. М. Презентація "Рядкові величини" (1)
[30.11.2009][Утиліти]
unlocker1.8.8.exe (0)
[30.11.2009][Утиліти]
CCleaner (0)
[03.12.2009][Графіка]
PicPick (0)
[11.12.2009][Інтернет]
QIP Infium (build 9032) (0)

Блоги
[16.09.2009]
Чому я люблю займатися на комп'ютері (4)
[20.09.2009]
Моє улюблене заняття (2)
[29.09.2009]
Роздуми про освіту і інформатику (2)

Форум
  • GENEVRI – инвестирование в разработку расширений (0)
  • Инвестиции с нуля (0)
  • Получай по 25р. за переход (0)
  • игровой мир 1100АД (0)
  • Новые игры (0)
  • Книги по С++ (1)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Сивольні рядки та операції з ними (1)
  • Электронные карты и Атласы (0)
  • Avast! Home Edition (5)

  • Фотоальбом

    Матеріали
    Коментарі: 31
    Форум: 35/111
    Фото: 75
    Блоги: 3
    Новини: 78
    Завантажень: 23
    Папки: 43
    Ad-board: 3
    Гостьова книга: 1
    Тестів: 1

    Друзі сайту
    Затурцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.В.К. Липинського

    Zaturtsi © 2017 Створити безкоштовний сайт на uCoz